A pénzügyi vállalatok világszerte eltérő üzleti modell alapján működnek és ez a partnereik részéről más-más megközelítést igényel, azonban az ügyfélirányításban mégis egységesek a törekvéseik. Célunk kialakítani és üzemeltetni egy átlátható és hatékony ügyfélkezelő rendszert, egy olyan prémium rendszert, amely tovább növeli az ügyfeleinek elégedettségét és az ügyfelek elköteleződését a vállalatuk iránt.
Miért pont az ETiQ?
Mérhető és átlátható! Automatikus kiszolgálás-szervezés révén kevesebb idő alatt és optimalizált munkaerő bevonással tudja kiszolgálni ügyfeleit. Ezzel akár 73%-al csökkentheti az ügyfelek átlagos várakozási idejét, emellett 50%-al a fiókvezető kiszolgálási idejét, továbbá az átlagos kiszolgálási idő is 28%-al csökkenhet!
Heterogén hardverek?
Számunkra nem probléma! Az ETiQ Gold a legkorszerűbb technológiával létrehozott és folyamatosan fejlesztett ügyfélirányítási rendszer. Moduláris felépítésének köszönhetően a felhasználói felületet tetszés szerint alakíthatja. Egyedi igények esetén a modulok cseréje, testreszabása (kifejlesztése, tesztelése és bevezetése) gyorsan és költséghatékonyan megoldható.
Innováció az Önök részére!
Mérhető és átlátható! Automatikus kiszolgálás-szervezés révén kevesebb idő alatt és optimalizált munkaerő bevonással tudja kiszolgálni ügyfeleit. Ezzel akár 73%-al csökkentheti az ügyfelek átlagos várakozási idejét, emellett 50%-al a fiókvezető kiszolgálási idejét, továbbá az átlagos kiszolgálási idő is 28%-al csökkenhet!