Choose
language
Kattintson az európai uniós támogatásból megvalósult fejlesztések részleteiért

Fontosak az ügyfelei az Ön számára?

Megoldásunk az egyéb szektorok részére

Legyen szó bármilyen iparágban működő cégről, egy bizonyos fejlettségi szinten túl az ügyfélirányítás feladatkörét optimalizálni szükséges. A változó igények, és az ezekhez alkalmazkodó új technológiák kínálta lehetőségeknek köszönhetően az ügyfélirányítás folyamatosan változik. Azok a vállalatok, amelyek megfelelő gyorsasággal és kellően rugalmasan reagálnak ezekre a változásokra, egyértelmű versenyelőnyre tehetnek szert versenytársaikkal szemben. Az ETiQ Gold olyan megoldásokat kínál, melyek az erőforrások, az üzleti folyamatok és adatok monitorozásának, optimalizálásának köszönhetően, nagymértékben hozzájárulnak az ügyfélelégedettség növeléséhez!
Növeljük az elégedettséget!
Az ETiQ Gold Ügyfélirányító úgy szervezi meg a kiszolgálási folyamatot, hogy a célnak megfelelően rendezi az elérhető erőforrásokat. Nem szükséges állandóan figyelemmel követnie a folyamatokat. Amennyiben a megfogalmazott célok erőforrás problémák miatt nem teljesülnek, az igény szerint testre szabható riasztási rendszer időben értesíti az operátort.
...és csökkentjük a költségeket!
Automatikus kiszolgálás-szervezés révén kevesebb idő alatt és optimalizált munkaerő bevonással tudja kiszolgálni ügyfeleit. Ezzel akár 73%-al csökkentheti az ügyfelek átlagos várakozási idejét, 50%-al a fiókvezető kiszolgálási idejét, továbbá az átlagos kiszolgálási idő 28%-al csökkenhet!
Innováció az Önök részére!
Az ETiQ a mesterséges intelligencia modul és az ügyfelek által a személyes ügyintézés során elvárt tulajdonságok beépítésével az ügyfélhívó rendszerek új generációját képviseli. Célja a hatékony és rövid várakozási idővel járó ügyintézés támogatása minden környezetben.