Choose
language
Kattintson az európai uniós támogatásból megvalósult fejlesztések részleteiért

Professzionális betegirányítás?
Lehetséges!

Megoldás az egészségügyi szektor részére

Az egészségügyben elsődleges a beteg és a betegfelvétel közötti kommunikáció előkészítése, továbbá a betegirányítás hatékonyabb megszervezése és az automatizálható folyamatok elvégzése. Az ETiQ ebben a partnerük lesz és kiegészíti a közös munkát olyan kényelmi szolgáltatásokkal, melyekkel tovább tudja növelni szervezete hatékonyságát.
Ismerős a betegirányításban?
Mi is azok vagyunk!
Páciens azonosítás és betegcsoport szegmentálás? Talán már megoldott problémák az Önök szervezeténél. Azonban az automatikus kiszolgálás szervezés, a preferált betegfelvevők beállítása, a várakozó páciensek várakozási idejéhez és számosságához kötött riasztások, a „betegfelvétel” teljesítményéhez köthető riasztások megoldottak? És a távoli helyről kérhető automatikus sorszám kiosztás? Ezekben is segítünk!
Átláthatóság? Megteremtjük!
Számos paraméterezhető és exportálható riport Excel-be, PDF-be és Word dokumentumba, továbbá ad-hoc kimutatás, historikus és valósidejű követhetőség! Ezáltal a betegirányítás teljes áttekinthetősége lesz elérhető az Önök számára!
Betegfelvétel felsőfokon!
Automatikus betegazonosítás, külső rendszerek értesítése azonosított páciens fogadásáról, ügymenetek automatikus indítása, továbbá szolgáltatásra, pultra, betegfelvevőre való átirányítás, parkoltatás és páciens elégedettség mérés! Képzelje el a saját kezűleg testre szabható, akár betegfelvevőnként eltérő képernyő felületét!
Innováció az Önök részére!
Az ETiQ a mesterséges intelligencia modul és az ügyfelek által a személyes ügyintézés során elvárt tulajdonságok beépítésével az ügyfélhívó rendszerek új generációját képviseli. Célja a hatékony és rövid várakozási idővel járó ügyintézés támogatása minden környezetben.