Choose
language
Kattintson az európai uniós támogatásból megvalósult fejlesztések részleteiért

Ügyfélirányítás a szolgáltató
iparban?

Megoldás a szolgáltató szektor részére

A szolgáltató szektor számára kínált megoldásaink – a kor kihívásainak megfelelően – úgy lettek kialakítva, hogy azokat rugalmasan lehessen az adott vállalat sajtosságaihoz igazítani, legyen szó bármilyen méretű, és bármilyen piacra szállító cégről. Célunk, hogy olyan rendszereket hozzunk létre, melyek a végfelhasználói igényeket a tevékenységi kör, piaci igények, és termékkínálat függvényében egyaránt kielégítik.
Átláthatóság
Az ETiQ Gold Ügyfélirányító úgy szervezi meg a kiszolgálási folyamatot, hogy a célnak megfelelően rendezi az elérhető erőforrásokat. Nem szükséges állandóan figyelemmel követnie a folyamatokat. Amennyiben a megfogalmazott célok erőforrás problémák miatt nem teljesülnek, az igény szerint testre szabható riasztási rendszer időben értesíti az operátort.
Növeljük a hatékonyságát
Az ETiQ Gold Ügyfélirányító előre gyártott riportjai az ügyfélszolgálatokon vagy fiókokban történtekről széles körű elemzést tesznek lehetővé. Segítségükkel optimalizálhatja erőforrásai kihasználtságát, betekinthet az ügyfelek szokásaiba, fejlesztheti szolgáltatásait.
Innováció az Önök részére!
Az ETiQ a mesterséges intelligencia modul és az ügyfelek által a személyes ügyintézés során elvárt tulajdonságok beépítésével, az ügyfélhívó rendszerek új generációját képviseli. Célja a hatékony és rövid várakozási idővel járó ügyintézés támogatása minden környezetben!