Choose
language
Kattintson az európai uniós támogatásból megvalósult fejlesztések részleteiért

A testre szabott megoldás!

Meglévő ügyfélhívó hardverparkjának hatékonyságát növelné? Igen, ez lehetséges! A prémium ügyfélirányító megoldásunkkal lefedett szektorok világszerte eltérő üzleti modell alapján működnek. Különböző erőforrásokból gazdálkodnak, és különböző ügyfélkört szolgálnak ki. Annak érdekében, hogy partnereink elvárásainak megfeleljünk, megoldásainkat úgy alakítjuk ki, hogy az üzleti sajátosságaik figyelembevételével könnyen az adott vállalat meglévő hardver struktúrájára szabható legyen és meglévő hardverparkjuk a továbbiakban is alkalmazható legyen egy professzionális ügyfélirányító rendszerrel.
ETiQ integráció meglévő hardver elemekhez
Alkalmazásunk használata, illetve megoldásunk kínálta lehetőségek kiaknázása a legkevésbé sem jelent problémát egy meglévő hardverkörnyezetben. Megoldást nyújtunk olyan partnerek számára is, akik már rendelkeznek az ügyfélirányításhoz szükséges egységekkel. Használatához, a központi kiszolgáló szoftverén kívül, mindössze egy böngészőre van szüksége.
Az ETiQ Gold ETiQ IO moduljának segítségével illeszthető a meglévő CRM, Workflow, ERP és egyéb front- és back office rendszerhez, így a kiszolgálás folyamata egységes és hatékony marad.
Rendszer bevezetés
Nemcsak részletes, kapcsolódó leírásokkal, útmutatókkal állunk rendelkezésére, hanem kérésére olyan személyre szabott tréningprogramot is kidolgozunk, ami biztosítja cégének ügyfélmenedzsmenthez kapcsolódó üzletmenetének átláthatóságát és alkalmazottai tudásának elmélyítését is.
Támogatás
Vállaljuk továbbá az új ügyfélirányító szoftverkörnyezetben a meglévő hardverpark teljes üzemeltetését annak érdekében, hogy a megrendelőnek azonnali és hathatós segítséget tudjunk nyújtani bármilyen felmerülő kérdés esetén első kézből. Célunk, hogy a megrendelőnek első kézből tudjunk azonnali és hathatós segítséget nyújtani bármilyen felmerülő kérdés esetén.
Az Ön kezében az irányítás
Az ügyfélhívó rendszereket néha, tévesen, ügyfélirányító rendszernek is nevezik, miközben a rendszer nem irányítja az ügyfeleket, csak előre meghatározott és paraméterezhető szabályok szerint választja ki az ügyintéző kérésének megfelelően a következő kiszolgálandó ügyfelet. Az ETiQ Gold ügyfélirányító ezzel szemben az Ön által meghatározott cél szerint irányítja az ügyfeleket az ügyintézőkhöz, amikor az ügyfél kiszolgálásra jelentkezik. A folyamat automatikus, környezethez alkalmazkodó. Ügyfél irányítási cél lehet, például:
  • Lehető legtöbb ügyfél kiszolgálása adott idő alatt,
  • Ügyfelek várakozási idejének minimálisra csökkentése,
  • Ügyfelek minőségi kiszolgálása a lehető legrövidebb idő alatt.
Bármi legyen is a cél az ETiQ Gold ügyfélirányító úgy fogja megszervezni a kiszolgálási folyamatot, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokkal a lehető legjobban teljesítse a meghatározott célokat!