Az ügyfélhívó rendszereket néha, tévesen, ügyfélirányító rendszernek is nevezik, miközben a rendszer nem irányítja az ügyfeleket, csak előre meghatározott és paraméterezhető szabályok szerint választja ki az ügyintéző kérésének megfelelően a következő kiszolgálandó ügyfelet. Az ETiQ Gold ügyfélirányító ezzel szemben az Ön által meghatározott cél szerint irányítja az ügyfeleket az ügyintézőkhöz, amikor az ügyfél kiszolgálásra jelentkezik. A folyamat automatikus, környezethez alkalmazkodó. Ügyfél irányítási cél lehet, például:
- Lehető legtöbb ügyfél kiszolgálása adott idő alatt,
- Ügyfelek várakozási idejének minimálisra csökkentése,
- Ügyfelek minőségi kiszolgálása a lehető legrövidebb idő alatt.
Bármi legyen is a cél az ETiQ Gold ügyfélirányító úgy fogja megszervezni a kiszolgálási folyamatot, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokkal a lehető legjobban teljesítse a meghatározott célokat!